واقعا برای من غیر قابل باوره ، من که تابستون های قبلی کاری جز خواب نداشتم حالا غرق کار هنری شدم 

کار هایی که قرار بود واسه هفته پرورش خلاقیت انجام بدم تا امروز مشغولشونم ..تازه امروز هم قراره برم وسایل مورد نیاز برای ساخت عطر رو بگیرم تا یه عطر دست سازم برای خودم درست کنم..البته اگر توی شهر کوچیک ما داشته باشه 

*با دختر خالم کارت پستال درست کردم که روز بعدش یعنی تولدم بهم هدیه داد.

*به جز برگه هایی که دفعه قبل درست کردم دوتای دیگه هم با سایز A5درست کردم  و با رنگ قرمز البالویی

*نقاشی مینیاتوری از طبیعت کشیم که از سه تا یکی خوب و جالب شد 

*وسایل گلدوزیم  رو که سال پیش برای تابستون خریدم و نصفش کامل شد رو بیرون اوردم تا کامل کنم  (( در ضمن  میخوام گلدوزی روی دستمال و پارچه رو که با کار گاه گلدوزی درست میشه رو هم از مامانم یاد بگیرم )) 

کلی کار دیگه هم توی ذهنم اومده که بی صبرانه منتظر عملی شدنشونم ... تابستون امسالم باید خیلی جالب باشه 

((((((((((((( چالش هفته بعدم چالش اطلاعات عمومیه ))))))))))))))))))