سلام یک چند مدتی بود نبودم و علت این نبودن دو چیزه : نبود حوصله و نبود اینترنت

حالاهم که ااومدم دست خالی نیومدم ، اومدم دو تا چیز رو بهتون معرفی کنم

یک : وبلاگ شوهر خاله عزیزم 

دو : معرفی یک رمان توپپ خراسانی ( خراسان  رضوی نیست ، منظورم خراسان شمالیه )

خب حالا بریم سراغ توضیح دادن 

یک : با اینکه اخرین فعالیت شوهر خالم در وب برمیگرده به تیر پارسال ، اما کلی مطالب قشنگ و واقعا خوندنی وجود داره که ارزش خوندن داره .

برییید سر  بزننننید wink

barge-bahar.blogfa.com

دو : رمان ابنبات هل دار نوشته اقای مهرداد صدقی 

اگه مثل من از این رمان خوشتون اومد (که حتماخوشتون میاد) نگران نباشید نویسنده ما رو به حال خودمون رها نکرده و دو جلد دیگه هم برامون اماده کرده اونم با اسم های ابنبات دارچینی و ابنبات پسته ای .

من خودم جلد اولی رو تموم کردم و از جلد دوم هم هنوز 5 صفحه خوندم

تو این دوران قرنطیه ؛ چی بهتر از کتاب خوندن جلوی سر رفتن حوصله هامونو میگیره

ابنبا 1

 

ابنات

راستی عیدتون هم مبارک