دختر چیست؟

موجودی است که فقط شیطونی‌اش به یه دنیا می‌ارزه
روز دختر مبارک
عکس پروفایل روز دختر
این متن ماله خودم نیست اما خیلی با من جور بود:(( دﻟﻢ ﺑﺮﺍی ﺩﺧﺘﺮﺍﻧﻪ‌ﻫﺎی ﻭﺟﻮﺩﻡ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ. ﺑﺮﺍی ﺷﻴﻄﻨﺖﻫﺎی بیﻭﻗﻔﻪ، بی‌خیالیﻫﺎی ﻫﺮ ﺭﻭﺯﻩ، ﻧﺎﺯ ﻭ ﻛﺮﺷﻤﻪ‌ﻫﺎی ﻣﻦ ﻭ ﺁﻳﻨﻪ، ﺧﻨﺪﻩ‌ﻫﺎی ﺑﻠﻨﺪ ﻭ بی‌ﺩﻟﻴﻞ، ﺑﺮﺍی ﺁﻥ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﻣﻬﺎﺭ ﻧﺸﺪنی، ﺣﺎﻻ ﺍﻣﺎ، ﺩﺧﺘﺮک ﺣﺴﺎﺱ ﻭ ﻧﺎﺯک نارنجی ﺩﺭﻭﻧﻢ ﭼﻪ بی‌ﻫﻮﺍ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻩ، ﭼﻪ ﻗﺪی ﻛﺸﻴﺪﻩ ﻃﺎﻗﺘﻢ، ﺿﺮﺑﺎﻫﻨﮓ ﻗﻠﺒﻢ ﭼﻪ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ منطقی می‌زند. ﭼﻪ ﺷﻴﺸﻪ‌ﺍی ﺑﻮﺩﻡ ﺭﻭﺯی، ﺣﺎﻻ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺳﺨﺖ ﺷﺪﻥ ﻫﻢ ﺭﺿﺎ نمی‌دهم. ﺑﻪ ﺳﻨﮓ ﺷﺪﻥ می‌ﺍﻧﺪﻳﺸﻢ، ﺍﻳﻨﮕﻮﻧﻪ ﺍﻃﻤﻴﻨﺎﻧﺶ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﺳﺖ. ﺟﺎی بستنی یخیﻫﺎی ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻛﻮﺩکیﺍﻡ ﺭﺍ ﻗﻬﻮﻩ‌ﻫﺎی ﺗﻠﺦ ﻭ ﭘﺮ ﺳﻜﻮﺕ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ. ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻟﺤﻦ حرف‌هایم ﺍﻳﻨﻘﺪﺭ ﺟﺪی ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﺣﺴﺎﺏ می‌برم. ﺩﺭ ﺍﻭﺝ ﺷﺎﺩی ﻫﻢ ﻗﻬﻘﻬﻪ ﺳﺮ نمی‌ﺩﻫﻢ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪی ﺍﻛﺘﻔﺎ می‌ﻛﻨﻢ. ﭼﻪ ﭘﻴﺸﻮﻧﺪ عجیبی ﺍﺳﺖ ﻛﻠﻤﻪ ﺧﺎﻧﻢ، ﻫﻤﻴﻦ ﻛﻪ ﭘﻴﺶ ﺍﺳﻤﺖ می‌نشیند، تمامی سرخوشی و بی‌خیالی‌ات ﺭﺍ ﺍﺯ ﺗﻮ می‌گیرد ﻭ ﺑﻪ ﺟﺎﻳﺶ ﻭﺯﻧﻪ ﻭﻗﺎﺭ ﻭ ﻣﺘﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﺭﻭی ﺷﺎﻧﻪ‌ﺍﺕ می‎ﮔﺬﺍﺭﺩ.
ﻧﻪ ﺍﻳﻨﻜﻪ تمامی ﺍﻳﻨﻬﺎ ﺑﺪ ﺑﺎﺷﺪ، ﻧﻪ! ﻓﻘﻂ ﺧﺪﺍ ﻛﻨﺪ ﻭﺯﻧﺸﺎﻥ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺳﻨﮕﻴﻦ ﻧﺸﻮﺩ ﻛﻪ ﺩﺧﺘﺮک ﺣﺴﺎﺱ ﻭ ﺷﻴﺮﻳﻦ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﺯﻳﺮ سنگینی ﺁﻥ ﺑﻤﻴﺮﺩ... امروز شاید روز ما نباشد، اما ما همان دختر دیروزیم، روزمون مبارک.))
عکس روز دختر زیبا و جذاب
من از نسل لیلی‌ام…
من از جنس شیرینم…
من دخترم…
با تمام حساسیت‌های دخترانه‌ام…
با تلنگری بارانی می‌شوم…
با جمله‌ای رام می‌شوم…
با کلمه‌ای عاشق می‌شوم…
با پشت کردنی ویران می‌شوم…
به راحتی وابسته می‌شوم…
با پیروزی به اوج می‌رسم…
هنوز هم با عروسک‌هایم حرف می‌زنم…
هنوزم هم برایشان لالایی می‌خوانم…
من دخترم…
پر از راز…
هرگز مرا نخواهی دانست…
هرگز سرچشمه اشک‌هایم را نمی‌یابی…
هرگز مرا نمی‌فهمی…
مگر از نسلم باشی…
مگر از جنسم باشی…
روز دختر مبارک.
 عکس و متن تبریک روز دختر 98
دختر ساخته شده واسه
غر زدن
ناز کردن
گیر دادن
حسادت کردن
دوست داشته شدن
دلش میخواد اینجوری باشه...
با این چیزا مشکل داری طرفش نیا
روز دختر مبارک.
نتیجه تصویری برای متن تبریک روز دخترتصویر مرتبط
متن تبریک روز دختر جدید و متنوع

عکس نوشته روز دختر مبارک

میلاد نور دیده رضا، کعبه دل‏ها، حضرت معصومه علیهاالسلام خجسته باد.