خب سلام ..بعد چند وقت دوباه اومدم 
0 راستش الان که دارم اینا رو میگم همسایه کناریمون اهنگ " جنتلمن " گذاشته و با صدای بلند همخونی میکنه الان هم اهنگ عوض کرده و چشم پلنگ بود پیرهن پلنگی بود نمی دونم اسمش چیه رو میخونه خلاصه دارم به روزایی فکر میکنم که تویه دورهمی هامون اهنگ که میزاریم چقد همسایه هامون زجر میکشن  surprise

0 نمیدونم چی بگم دلم تنگ شده ..واسه خودم ..دوستام .. روزای گذشته ..بچگی کردنام ..دلم واسه همشون تنگ شده sad

0 دلم یه چیز جدید میخواد یه هیجان جالب و تازه میخوام  که این تابستونم که داره تموم میشه تویه یادم بمونه اخه نمیخوام تابستون سال دیگه که همش درسه واسم سخت بشه حداقل این تابستون انقدر شادی کنم که اثرات شادیش تا یه سال باهام باشه sad
0 شاید باورتون نشه ولی دو روز پیش روزای پر تحرکیم بوده ...اخه داریم جهاز عمم رو میچینیم و به همین خاطر چشم امیدش به ما دخترای داداشش هست و یه جوراییی مجبوریم ..ولی خییییلی باحالهlaugh 
0 تویه تنهام و خونه هم با من لجه .... هر  چند دیقه یکبار از یه گوشش صدای عجیب ایجاد میکنه indecision